Saturday, 16 February 2013

Oh, wow...

Assalamualaikum....

Hem hem...bila tengok analitik aku sejak dua menjak ni kan. Macam naik mendadak dari biasa aje. Hehe. Thanks kepada siapa-siapa yang sudi melawat blog yang entah apa-apa ni. Dan sorry kalau ada yang datang mengomen tapi aku tak balas, bukan apa kadang-kadang line internet ni selalu meragam. Sekaligus menambahkan rasa malas yang sedia ada dalam diri ini untuk menaip di papan keyboard ni (Papan lagi keyboard lagi...dush) Bila tengok line macam siput sedut tetiba rasa blur nak taip apa. Semangat nak berblogging pun dah berkurang berbanding masa memula create blog ni dulu. Kalau boleh tiap-tiap hari nak update entry-entry baru. 

Eh, tapi ramai yang datang sini sebab nak belajar bahasa perancis kan? Dan main gitar? Erk? Well, aku tak berapa fasih kalau berbahasa perancis. Bukan tak berapa tapi memang tak pun. Hoho. Sebab dah satu sem tinggalkan bahasa perancis. Jadi hanya certain-certain ayat sahaja yang ingat. Nak refresh balik memang tak berkesempatan. (Nak berkesempatan macam mana kalau hari-hari dok layan running man. Means that, prefer korean language lagi, walaupun....humm -..-) Hanya itu sajalah yang aku mampu kongsikan. Harap-harap berguna untuk korang walaupun tak banyak yang boleh di kongsikan. 

Main gitar? Huuu... I wish that I can learn how to play a guitar with a guitar in my hand..grrr... =D

oH yea, since aku sudah tidak busy dengan study lagi. Insya Allah aku akan cuba bergerak aktif berblogging lagi. InsyaAllah, aku akan singgah di blog-blog kawan-kawan blogger sekalian, membaca cerita, dan mengomen...hoho...








1 comment:

  1. singgah blog saya juga tau..the song very nice..

    ReplyDelete