Saturday, 20 October 2012

Bola tonight?

Assalamualaikum.....

# Fuh...gelombang merah melata di dalam stadium.
 Gomo kelate gomo!!..ehehe =)



updated:
Tahniah kelantan. Walaupun aku tak tengok pun perlawanan tadi. Sebab dah seminggu jadi kucing malam. Tak tido. Fuh. Bertungkus lumus menyiapkan thesis.Akibatnya sakit kepala yang teramat. Aku tido yang tak berapa nak lena selama 2jam. Dah macam kena jetlag dah. Hoho. Erk. Point yang aku nak cakap sebenarnya. Aku tak tengok pun perlawanan tadi. Huh. But,still tahniah2. The red warrior is the best ever. Hee~~ tiba2 jadi fanatik bola pulak.Oh.





2 comments:

  1. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    ReplyDelete