Thursday, 20 September 2012

Cinta hati ku...

Assalamualaikum...

Now dah pukul 3.03 a.m. Tengah bercinta dengan cinta hatiku. Wohaa. Opkos la dengan mr.thesis. Untuk pertama kali rasanya, terasa macam rajin je stay up buat thesis. wohoo..Alhamdulillah. Permulaan yang baik untuk semester baru ni.

Hari tu lebih kurang 2-3 hari jugak aku berjauhan dengan lappy sebab hantar reformat kat bf piya. Sekarang lappy dah sihat. Dan terasa lebih nak menghargai pulak dengan mengeksaiskan jari-jari dengan buat thesis. Semester ni dapat katil tingkat bawah so lebih bertambah rajin lagi lah nak stay up, nak bangun awal, nak merancang masa sebab tak perlu panjat-panjat katil lagi.

Dan lagi best nak stay up sebab kelas pun satu hari satu kelas je sem ni. So tak rasa sayang sangat lah nak tido lama-lama sebab letih ke, sebab malas ke. Hoho.

Semalam sampai pukul 4 pagi buat thesis sambil berusaha connect internet. Stress sekejap. Laptop aku ni sekarang manja sikit. Duduk tempat baru je, pindah blok baru je, mulalah meragam tak boleh connect internet. Dia kena dok lama-lama sikit. Dah biasa sket dengan area dan suasana tempat tu baru lah okay line internet. Eh, dah macam orang pulak. Macam tuan dia pun ada jugak. =P.

Pukul 3 pagi semalam baru boleh connect. Terus bukak FB. Ceh. Lepas tu ada la sorang budak lelaki kelas aku ni chat aku. Halau aku suruh tido. Ek? Aku cakap buat thesis la wei. Boleh pulak dia tanya aku, so pergi kelas tak esok? pfttt...aku jawab pergilah, baru second week ( nanti nak last2 la baru ponteng brader. Awal-awal ponteng mana best). Tak tahan nya dia tanya aku, boleh ke bangun pagi nanti ni? Kuikui...aku malas nak balas sebab dah nak masuk tido, kang melarat sampai ke subuh. Aku just jawab dalam hati -----> 'aku bukan macam ko, tak bangun-bangun...kikiki...' riak pulak aku...puiii...

Okey lah...malam ni nak tidur awal sikit. Malam ke? Dah pagi la hoii...Okeh, goodnite...


#nampak gayanya aku hanya akan berblogging pada waktu tengah-tengah malam sahaja. Since aku da rajin nak stay up dan dalam masa yang sama to avoid dari blog aku di hidu oleh roomates aku...mwehehe. Malu ler.


4 comments:

  1. Bagus tu. Semangat, semangat sem baru! Hehe. Nak mintak jangkitan semangat tu sket boleh? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi...boleh2 sis...open bluetooth sekarang, hihi =P

      Delete
  2. sorry..saya follow awk jugak..
    saya lama x on blog..
    if free follow my tweet..
    le sembang sane..

    ReplyDelete
  3. err.. thesis tu ape? =P <-- soalan cari pasal

    ReplyDelete