Tuesday, 14 August 2012

Terfikir

Assalamualaikum....

Dah banyak kali fikir...sampai tak terfikir..
Tapi lagi sekali aku terfikir...dan sengaja berfikir untuk seterus dan seterusnya..
Orang kata kalau kita nak rajin...buat kerja yang kita suka...yang boleh buat kita happy...
Dan bila aku selidik diri sendiri...aku selalu menyimpang dari buat apa yang aku suka..

Aku suka menulis tapi kenapalah aku pergi ambik jugak course yang ada kaitan dengan construction tu..
Aku suka fashion, tapi pakaian aku takdelah up to date berfashion selendang berbelit bagai atau pun tudung bertingkat rambu ramba..
Aku suka menjahit tapi tak pandai guna mesin jahit pun...
Aku suka kraftangan tapi takdelah aku suka menganyam ketupat...
Aku suka melukis...tapi kreativiti selalu kelaut..
Aku suka menulis...menulis...menulis...tapi aku tak suka sastera sebab tu ayat aku tak sehebat sasterawan...
Aku suka berpuisi...tapi tak pandai susun ayat..
Aku suka buat kek tapi kadang-kadang kek mendap...
Aku suka buat biskut, tapi biskut aku kadang-kadang boleh baling ke dinding..

Jadi...

Kesimpulannya

Semua di atas aku suka sangat-sangat...
Bila buat memang rasa happy

Then kesimpulan yang kedua nya...
Hati aku hati seni
Bukan hati concrete

Mwehehhe...=P




No comments:

Post a Comment