Tuesday, 10 July 2012

Aku ada kerana kau ada....

Assalamualaikum....



Lahirnya aku pada tarikh ini bukanlah apa-apa jika di bandingkan sakitnya melahirkan dan membesarkan aku....
Lahirnya aku pada tarikh ini lalu mendapat ucapan yang banyak dari teman teman bukanlah apa-apa jika di bandingkan kamu yang semakin bertambah usianya....
Lahirnya aku pada tarikh ini yang sentiasa di tunggu-tunggu setiap tahun bukanlah apa-apa kerana aku masih anak mu yang tidak mahu membesar bukan kerana takut aku digelar sudah tua
tapi 
kerana kamu berdua yang semakin bertambah usianya sedangkan aku belum bisa membahagiakan kamu lagi...

Kerana dia ibu yang melahirkan dan kerana dia ayah yang banyak berkorban
Terima kasih jua kerana melahirkan aku di dalam Islam...
Hari ini aku berusia 24 tahun dan terima kasih kerana kewujudan aku di sini
Walau banyak karenah ku tapi kamu berdua masih bersabar..
Terima kasih kerana masih menerima ku...
Ku sanjung kasih mu sehingga ke syurga...
SEMOGA KAMU BERDUA SENTIASA DI RAHMATI DAN DI LINDUNGI OLEH ALLAH S.W.T
AMIN....

















3 comments:

  1. Ohh, Happy Biryhday ya! Bagus r tu. Tyme birthday kita, bkn igt seronok kita je. Tp igt mak ayah yg dah melahir, membesar & mendidik kita kan? Tanpa mereka, sape r kita kan? :P

    Err patutnya masa birthday kita, kita yg kasi hadiah pada mak ayah ek, sbg tanda penghargaan? Err. Tak penah pun wat camtu :D

    ReplyDelete
  2. happy belated birthday miss purple.. saya terlamabat satu hari untuk wish...:)

    ReplyDelete
  3. oh. happy belated bithdayyyy! memang tanpa ibu bapa, kita takkan ada kat dunia ni.

    ReplyDelete