Friday, 1 June 2012

Menghitung Hari

Assalamualaikum....

Dah lama dah rasanya tak menulis dan serius rasa sangat rindu nak menaip dalam blog ini walaupun ceritanya tak lah seberapa dan tak sehebat blogger-blogger lain yang punya kisah yang lebih menarik tapi tetap nak menulis, yup, aku sangat gila menaip, kalau ianya tak berkaitan dengan assignment mahupun thesis...sungguh normal jika aku begitu...bhahaha...melawat dari satu blog ke blog yang lain jugak sudah sangat-sangat jarang sebab busy yang terlampau, ni pun aku just amik kesempatan menaip sebab sedang bercuti seminggu di kampung sambil menyiapkan assignment-assignment yang perlu di hantar bila bukak sekolah nanti...fuhhh...7 subjek 7 assignment...*pengsan. Tapi sempat jugak sekali sekala bukak 2 /3 buah blog cuma tak sempat tinggalkan komen je...=D. Nanti kalau dah tak busy saya blogwalking lagi yea kawan-kawan. Rindu nak baca cerita korang sampai lebam =D

Minggu ni, insyaAllah adalah minggu ke 12 dan minggu depan adalah minggu ke 13, minggu selepas 13 adalah minggu ke 14, betul tak, betul tak?? yeayy!! i like minggu ke 14...sebab minggu ke 14 InsyaAllah tahap kebizian akan sampai kemuncaknya dan dalam masa yang sama ianya akan mengendur...macam roller coaster lah....dia akan naik dan turun pada masa yang sama...semua assignment pun akan siap di hantar...pastu bila semua assignment dah hantar kan..kan...(gaya gedik)...Final exam pun bermula...yeayyyy <---------=P


Okie, selamat malam. Aku harap takdek sape-sape masuk dalam mimpi aku lagi dan terangkan apa itu plant and machinery, road and pavement, bridges, railway dan jugak elevator pada malam ini. Sila masuk dalam mimpi aku pada waktu exam sahaja..mwehehehe...ok bai!

6 comments:

  1. hahahaha..ok.gud luck for final exam tu k.buat yang sehabis baik!!

    ReplyDelete
  2. eh..sama plak..baru nak menulis balik..haha

    ReplyDelete
  3. baru nak menulis jugak eh..?haha

    ReplyDelete