Friday, 6 April 2012

Rasa yang tertinggal

Assalamualaikum.....

Alhamdulillah...kesihatan dah makin baik walaupun masih selesema sehingga menyukarkan untuk bernafas. Seksa, tapi sakit itukan nikmat, yang akan menghapuskan dosa-dosa kecil, Insya Allah, terima kasih pada kawan-kawan blogger yang sudi meninggalkan komen pada entry aku yang lepas-lepas dan follower yang meningkat kepada 31 orang, haha walaupun orang akan fikir, alah setakat 31, aku dah beribu pehal nak kepoh, hihihi, selama aku berblogging walaupun tak la lama mana pun, haha, tapi aku bukan kejar follower, aku hanya mahu mencari kawan-kawan yang boleh berkongsi buah fikiran...thank you-thank you sebab sudi mengfollow dan yang penting membaca blog picisan aku ini. Haha...dah macam ucapan orang menang award dah. Anggap je lah memang sedang menang award..

Allah s.w.t itu kan sudah memberikan lebih dari apa yang kita minta. Dan kehadiran kamu semua adalah sebahagian dari pemberian Allah. (misspurple, 2012)

Tajuk entry aku ni plak macam tak boleh blah je kan, okeh, aku memang fail setiap kali nak bagi tajuk. Minggu ni antara minggu yang terbizi sama seperti minggu-minggu yang lepas, sory yea kawan-kawan sebab tak sempat nak berblogwalking. Tapi kalau otak dah rasa stuck dengan macam-macam kerja dan perlukan rehat aku akan curi-curi berblogwalking dan tinggalkan beberapa komen, tapi yang tak boleh blah nya apabila aku dah berblogwalking tu dan aku punyalah dah bersemangat taip komen, boleh pulak aku tak perasan yang aku belum tekan publish your comment lagi...dan terus pergi tekan butang pangkah...haissh...the careless me...haha, lepas tu aku dah takdek mood nak taip balik komen...peace..jangan marah aa hihi...

Semangat untuk siapkan assignment pulak rasanya macam roller coaster. Sekejap rasa bersemangat, sekejap rasa down. Tapi bila berkumpul ramai-ramai dengan kawan-kawan group, semangat untuk buat kerja tu bertambah-tambah. Macam dalam applied study semalam, bos dah bagi-bagikan kerja so rasa semangat nak keluar pergi cari info. Patutnya petang ni nak kuar pergi cari info kat MAJLIS PERBANDARAN SUBANG JAYA, tapi di sebabkan beberapa masalah teknikal yang tak dapat di elak, so di tunda pada hari isnin. Okeh, Alhamdulillah, semangat belum down lagi, wahhh....macam tau-tau je nak down. Hati manusia itu sering berbolak balik kan. Kuatkan lah IMAN ku YA ALLAH!! AMIN.

credit to

One more thing, I feel blessed. Sebab di kurniakan kawan-kawan yang sangat awesome. DAYAT, YANA, AIN, NIK MURNI dan kawan-kawan sekelas yang sangat happening. AINI, AISYAH, MONA, FAHIMA, ILA dan ramai lagi. Kawan-kawan di blogger yang tak pernah jemu meninggalkan komen untuk entry-entry aku yang aku rasa penuh dengan emotional semata-mata berbanding input yang berguna. Haha..Tenkiu sekali lagi (Kenapa dah macam ucapan untuk award lagi ni?) Yeah, Heyy...aku dapat award lah...award sahabat-sahabat yang terindah, you're my world lah.

Sejujurnya setiap kali nak post something, I really really don't have any excellent ideas so that people can take any useful input through my blog. Jadi aku hanya mampu mengepos something yang hanya lahir dari jiwa sahaja. Sincerely from bottom of my heart..

This blog is my diary, my diary is my world. There's my world in this diary. =D

credit to


Rasa yang tertinggal petang ini adalah rasa berblogging dan nak buat keje, tadi makan ubat batuk. Harap-harap tak mengantuk.haha


1st note : Petang ni sangat indah, bilik aku berdekatan dengan pokok-pokok, so rasa tenang dan sejuk. Lagi bertambah indah bila bunyi burung-burung comel yang berkicaun. Feel bless as well =D


10 comments:

  1. tang esaimen tu kita sama..hehe..tp sy bsmgt bt model je..yg taip2 pehhhh...malasssss.huhu

    ReplyDelete
  2. ehehe selalunye entri yg lahir dr jiwa bru best baca!
    ada feeling :D hehehehe :)
    Apa2 pun life mmg up and down mcm2 jenis ombak ada
    hehehe :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, feeling + emotional
      yup, tak termasuk ombak rindu...hehe XD

      Delete
  3. those who appreciate what they have will find true happiness..live ur life to the fullest,true friends are there to share it with u...no matter how much distance we are apart...will always support u fr behind...fightin' dear...

    p/s:really hope u'll get well soon...*mode:homesick*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot, nikuniku, XD

      p/s re: i'm already sihat, thanks 4 ur pray *mode : thesissick* hehe

      Delete
  4. kalau makan ubat ngantuk,efek dier kuat x?hehe...sbb susah nak tido malam2... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tah la, biase2 je, try lah, haha

      makan burger banyak2, nanti boleh lah tido, (boleh ke?) hihi

      xpun baca harry porter sebelum tido...XD

      Delete
  5. get well soon..:)

    yup, actually dengan blogging ni memang boleh dapat ramai kenalan baru...:D

    ReplyDelete