Saturday, 28 April 2012

Apa patut aku buat pada hari ini?

Assalamualaikum...

Persoalan di atas di tujukan pada diri sendiri yang macam tade arah tuju setelah sampai di shah alam yang permai ini pagi tadi..haha. Permai. Permai. Permai. Waaaa...nak balik umah balik!! uhuk. (gedik + gedik = gedik)

Yep, cuti seminggu dah habis. Cepat betul masa berlalu. 

Sampai je bilik, macam biasalah aku tetap orang pertama yang sampai di bilik sejak dari awal aku daftar sehinggalah masuk cuti midsem ni. Clap-clap to my self nampak sangat pecinta Uitm yang tegar. Kuikui...Hakikatnya tade tiket bas yang paling lambat ni je yang paling awal (apa aku merepek nih)

Dalam bas tadi aku terkonfius sejak dari bas masuk KL lagi, tetiba dia berhenti kat perhentian Putra ikut jalan yang tak pernah aku nampak. Yelah, dah malam nak nampak macam mana, tambah-tambah aku tengah mamai. Yang paling tak boleh blah bas tetiba masuk kat perhentian bas Klang dan rilex kat situ. Menambahkan kecuakan aku yang tak biasa dengan jadual perjalanan bas yang tetiba masuk Klang dulu, tak pernah-pernah aku lalu Klang.

Buat muka rilex sambil intai-intai ikut tingkap bas.

Hampir setengah jam kemudian bas bergerak dan menuju ke Seksyen 17, Shah Alam. Sampai-sampai je terus turun bawah ambik beg troli pergi kat pakcik teksi mintak hantar Uitm. Dalam teksi dengar radio ceramah pasal riba. Dalam hati aku...000ooo...begitu..hmm hmm, bagus jugak pagi-pagi boleh dengar ceramah. 

Sampai-sampai bayar tambang, ucap terima kasih dan tarik beg troli lalu belakang cafe sambil intai-intai makcik cafe dah bukak ke belum. Senyap je. Dan aku percaya makcik cafe memang tak bukak cafe hari ni. Wah...sakan makcik bercuti ek.

Sampai bilik (rasanya tadi aku dah tulis sampai bilik, oh revise balik =P) tada....takdek orang pun. Ciss, tak best langsung cerita aku nih.

So...

Hari ni aku nak layan cerita korea sambil buat thesis, blog crossing sambil wat thesis, layan lagu sambil wat thesis, tidur sambil wat thesis. <---------Hahaha...alamatnya lingkup lah. 


Ok bai =D

4 comments:

  1. Dah sesorang tu memang tido je lah jawabnya. Takdenye nak sentuh thesis kut. Hehe. Ke berjaya sentuh? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, eh mana tau ni, haha, tak tido tapi syok melayan drama korea..adessh =P

      Delete
  2. Hehehe hati-hati ketika membuat thesis smbil layan Korea
    Karang The Thesis Of K for K-POP hehehe saje gurau mwehehehe XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, kan senang kalau boleh buat the thesis of k-pop laju je nak menulisnye, hehe =D

      Delete