Tuesday, 31 January 2012

Picture of Me #2


Assalamualaikum...

Nampaknya dah hampir 2 minggu berlalu sejak dari final exam dan sekarang aku dah ada kat rumah. Sepanjang dok kat rumah ni agak boring jugak lah sebab i am alone. No one at home. Erk..tu je nak cakap yang lain-lain just layan lah gambar-gambar boring kat bawah nih...



Ni novel-novel yang aku beli tapi tak sempat baca sampai habis sebab terlalu busy dengan assingment dan final exam tapi sekarang bila duduk kat rumah ni, akhirnya aku berjaya melantak novel-novel ni.
Bila dah habis baca aku beli lagi novel dan aku rasa macam tak mampu je nak habis kan  bila tengok dah menggunung macam ni...bhahah..tipu jer, aku just beli dua bijik je novel lagi, yang lain-lain tu aku dah habis baca...tapi yang dua bijik lagi tu sah-sah lah aku belum baca lagi...tengok buku-buku ni di susun macam ni pun dah rasa puas hati gila, tu belum   kat kedai buku lagi,kalau di ikutkan hati  mau rasa nak baring je kat kedai buku sambil baca-baca novel dan makan coklat cadbury...(berangan konon-konon kedai buku tu bapak aku yang punya la kan)


Then aku beli novel ni pulak masa aku keluar dengan aida g kb mall kelmarin. Wahhh...ni la novel yang aku cari-cari  tu...novel ni bapak la tebal. Of course lah aku belum sempat baca lagi. Tah bila baru aku boleh habiskan...tah-tah cuti sem depan baru dapat habiskan. Sebab sekarang aku tengah sibuk nak cari maklumat pasal dissertation aku..huw huw... tapi sempat lagi aku berblog..;)

Tadaaaa....ni lah part time job yang aku buat tu...kerjanya menghasilkan tupai-tupai batik. Comel-comel kan dorang ni.  Percaya tak aku yang jahit semua tupai tupai ni??erk...ermm...okay tipu lagi. keje aku just jahit kepala tupai ke badan tupai jer, yang komponen-komponen tupai tu orang lain yang jahit pakai mesin jahit, tapi yang ni tak tipu, memang aku sorang-sorang je jahit kepala ke badan nih, sebab tak ramai pekerja kat sini. Pernah aku jahit sampai beratus-ratus ekor sebelum ni, belum termasuk monyet batik lagi. Tapi yang tu cerita tahun lepas punya...huwhuw...

tapi..

3 hari je aku kerja kat sini, hari ni aku dah tanam anggur...sebab aku ingat aku dapat buat dua kerja dalam satu masa. Bekerja dan dalam masa yang sama buat dissert tapi bila balik keje dan malam nya aku nak buat dissert terus mengantuk dan badan letih-letih apa citer...so terpaksalah aku korbankan tupai-tupai aku tu demi my baby dissertation. Huwhuw..mesti tupai-tupai tu rindu kan aku kan..huhuhu...miss you too (gedik)


Alone in a bus
Only me
While others still looking for their bus
They may not have same destination with me
I don't care
Tik tok tik tok...
It shows allmost 6 pm
I still waiting
wait
and never tired for waiting...
until one by one step into the bus..
Arghh...cepat-cepat lah bas jalan woiii...
i need to hurry before i pass out..,
okay...i'm not patient...
i just need sugar
erk...sebenarnya tu lah kerja aku hari-hari bila balik dari kerja...
ada kerja lain yang menanti...
tunggu bas jalan...yeah






























No comments:

Post a Comment