Friday, 6 January 2012

Ini Bukan Cerita Korea



Pleasee....

Sori...tak nak la...lain kali lah yer......

Alaa...please...kali ni jer......Kita gi tengok wayang jer...pleaseee...

Ermm...

Siap siap yea, nanti kitorang datang ambik pas zohor

Haishhh!!!

============================================================

Dayat dengan Syafiq berjalan berdua tinggalkan aku dengan dia........aku tengok dorang (bengang)

Aku tengok kat sebelah..kena jalan dengan dia ke?

"Jom gi sana jap..." demm

So aku pun ikut lah dengan rasa berat hati nya....

"Kenapa awak senyap jer?" hello perlu ke aku berhuha-huha dengan orang yang baru je kenal..

"Entah..tak tau nak cakap apa"

"Jangan malu dengan saya, saya okay jer" Oh, saya tak malu dengan awak, rasa nak bertepuk bertampar jer..dem dem... first time kenal, takkan lah aku boleh nak berhuha tanpa sebab...aku keluar pun sebab my pet Dayat (nak sangat jadi kimi wa petto kan)...Okay Dayat saya rasa tertipu...T_T...

Berhenti minum dekat cafe au laitte (sesuka hati je aku bagi nama sebab dah lupa nama 'gerai kecik' dalam sunway tu, sebab kat situ bau kopi nya sangat kuat)

Duduk-duduk and borak-borak...Aku tak tau nak cakap apa then dia pun tak banyak cakap...demmm...rasa nak terjun je kat bawah tu...sambil pandang-pandang kat bawah...(tak dek maknanya nak terjun)

Then ktorang blah dari cafe tu dan ajak dia pergi ATM...

Cari-cari ATM tak jumpa...letih den...

"Awak, saya nak kuar g hisap rokok kat parking jap, boleh?"

"Okay" haish...boringnye...

Kebetulan kat depan tu ada satu kiosk kecik, aku pun masuklah nak usha majalah-majalah and komik...

Lama pulak aku dok dalam tu, tapi aku rasa tak dek la lama sangat...

Aku pun keluar takut dia cari aku tak jumpa...

Aku intai tempat parking...

Aikk...tak dek plak mamat ni..gi merokok ke gi mengurat...haishh...

Aku kena tinggal ke? Haaaa!! Demm.. 

Nombor dia aku tak dek plak dan dia pun tak dek nombor aku...ARGHH...aku kena tinggal...dah la tipon abes kredit...


Lantak...aku tunggu dulu seminit, kalau dia tak datang-datang jugak, aku boleh explore sendirilah sunway ni...erkk


Then nampak sorang mamat berbaju hitam ni, naik escalator dan macam tercari-cari orang..

Aku pandang jer dia dari jauh, malas nak lambai-lambai...tau ko gelabah tinggalkan anak dara orang sorang-sorang kat sini...

Dan dia nampak aku...

"Ingatkan awak dah turun bawah cari ATM sendiri tadi..." erkk..

"Oh, saya masuk kiosk tadi" dengan muka selamba aku jawab. Silent..

===============================================================

Syafiq hilangkan kad parking kereta...

Whaatt??


So, bermula lah explore race aku dengan mamat ni kat sunway untuk cari kad parking yang mungkin ditinggalkan oleh Syafiq di dalam kerete kat basement carpark... haishh!!!

Mamat ni cakap Syafiq ada masalah ingatan kot...herkk...saya tak cakap ye dayat...sila pukul dia sebab mengutuk your bf...

Destination guided by plan screen in sunway...thanks to sunway for providing such a good map, but i still can't read it..

From ATM ------> toilet --------> basement carpark B3

Dengan confidentnya masuk lift and turun dekat B3 sebab masa masuk sini parking kat B3...

Sampai-sampai je....helloooo....pandangan kat depan aku...semuanyaaaa....motosikall...

Aikk...kereta dah kena sumpah jadi motor ke pulak? dem...tak lawak langsung

Pusing sana, pusing sini, masuk pintu sana masuk pintu sini...yang kitorg nampak, motor, motor, motor....

Dan kitorang tergelak...


================================================================

Setelah beberapa lama...ktorang boleh la get along...borak-borak...wat lawak yang tak lawak..

Ajak dia pergi kedai buku..(ceh ajak, cam dah lama kenal la pulak kan)




tak tau nak beli novel ape, so just grab this,dengar kata yang cerita ni menginsafkan
harap-harap dapat menginsafkan aku.. 



Since sabar menunggu waktu-waktu untuk Dayat dan Syafiq berdating (suka ye korang berdua)

Kitorang pergi makan....


Borak-borak lagi

Then blah

Okeh, citer boring dah berakhir...yeayyy...


































No comments:

Post a Comment