Friday, 30 December 2011

LAPAR

ASSALAMUALAIKUM...



HI...here in the morning, craving for food...

Actually, aku tengah men denda diri sendiri....

MAKAN ROTI JE DINNER HARI NI...

PADAN MUKA...

PETANG KEMARIN HAVING THIS...




AND THIS...




AND 2 cheezy wedges

and 1 koslok n 1 kentang putaq (besaq punya!!!)

pepsi botol besaq    (opkos lah aku bukan orang kedah, perlis mahupun pulau pinang)


of course la tak makan sorang-sorang tapi bersenang hati bersama-sama dengan nana and yana di KFC setelah bersenang hati jugak menyiapkan assignment... (be positif kan)


Ayam tiga ketul sorang (hambek kau)


Tapi sebenarnya ktorang pakai kupon yang ada sorang hamba Allah ni bagi time aku dok tengah buat keje kat bilik study...TENQ, arigato, kamsahamida, merci and makacih sebab menyokong pengeluaran wang keluar dari bank kami....


Sebenarnya tak kenal pun sapa budak yang baik hati yang bagi kupon tu kat aku..erkk...

Sekali bayar, RM54.00....wink....;)

Government tax dia...makk aihhh...murah bebenor..boleh dapat cheezy wedges lagi satu kot (dengan perasaan nak mintak cheezy wedges lagi satu)

Kenalah RM 18 sorang....(bertuah betol)

Kenapa tak pergi ramai-ramai??

Sebab...tak dek sapa yang sudi melabur kat KFC di kala petang kemarin, hanya kami bertiga that craving for KFC a lot...( kami ke aku? cett).

Tapi tak pe lah..... nasib baik aku peminat KFC yang tegar....
Then we eating, gossiping, huha huha (secara sopan, kuikuikui) tak bole blah

Berbalik kepada malam ni tadi..

So, selepas dinner bersama roti gardeniar and peanut...

Keluar kejap pergi perjumpaan mentor dan mentee kolej...

Jumpa Dayat kat sana and fill this form....







Habis jer perjumpaan and sebelum balik bilik aku tanya Dayat...

Ada maggi tak? (caitt...kata nak men denda diri sendiri)






Horayyy....TENQ DAYAT for your megi....wink... ;)

Yes, esok I can Having my normal meals....

Bagus jugak strategi ni..

Menggalakkan kemasukan duit ke dalam bank....( tak de nye nak masuk sangat)

Tapi jangan amalkan selalu....Tips yang paling baik untuk berjimat adalah berpuasa, dapat jimat duit, dan dapat pahala lagi......=)

0KEH, BETTER GET SLEEP BEFORE AKU MEMBEBEL LEBIH BANYAK LAGI BENDA-BENDA MENGARUT!!!















No comments:

Post a Comment