Sunday, 16 October 2011

Sugar

I need sugar...
I can't think properly right now....


sugar....


oh my sugar!!!
pang!!!

okay dah sedar...
hmmm...sejak dah tau tarikh untuk hantar proposal..otak jadi agak hang...hang ke tempat-tempat yang tak sepatutnya..hang ke you tube,hang ke korean drama, wuhuuu....hang gi dengar lagu DBSK yand dah berzaman orang minat, aku baru nak minat. Pergi ke perjumpaan Korean Club. Download citer, tv show, gameshow GROUP KOREA!!!

ARGHHHH....!!!!

Kenapa kah aku buat benda-benda tu semua nih???

Wake up! Wake UP, mP!!


PANG! PANG! PANG!

S0B...S0B...


Tapi kan, menyesal sekarang lebih baik menyesal di kemudian hari..
Walaupun kemudian hari tu lambat lagi, haishhh...hari jumaat ni jer weh...sedor, sedor!!
Tapi (Tapi lagi, banyak beno alasan!!)

s0b---s0b---dengar la dulu aku nak cakap neh!!

Tapi...better menyesal sekarang!!
0kay, xterlambat nak bukak buku baru <___> (emotication apa aku buat nih??)

Tak perlu tunggu ESOK yea mP!

sEKARANg da pukul 3.15 PM

MASIH boleh bukak buku baru untuk saat dan minit yang seterusnya!!!


YANG PENTING APA???

BE positiFFFFF!!! 0YEAHHHH...FIGHTING!!!

0KAY...HORMON SEMangat dah maKIN MENINGKAT!!!

BEFORE ianya MENURUN baik aku CH0W DULU!!!


LARIKKKKK!!!!!!

No comments:

Post a Comment