Saturday, 10 September 2011

SetiAP kALI dan Ketika iTulah..

Setiap kali aku cuba buang dia dari hidup aku
Setiap kali itulah dia datang
Setiap kali aku cuba untuk cari kesalahan dia
Setiap kali itulah aku nampak w00hoo..besarnya kesalahan aku
Setiap kali aku rasa aku takkan cintakan dia
Setiap kali itulah aku rasa aku tak ada sebab untuk tidak sukakan dia
Setiap kali aku cari alasan untuk tidak sukakan dia
Setiap kali itulah aku rasa 'demm' bodohnya alasan aku
Setiap kali aku tak nak jawab phone dia
Setiap kali ianya terjadi selama berhari-hari, berminggu-minggu, dan berbulan-bulan
Setiap kali itulah aku cari dia balik bila rasa bersalah giler padahal biler di fikir-fikirkan balik, what the heck aku  nak rasa bersalah kalau aku memang tak cintakan dia...
Dan ketika itulah dia akan call aku dan cakap  " ahhhhhh....saya merajuk" dan dia suruh aku pujuk dia
supaya jangan merajuk dan ketika itu aku hanya akan cakap "haha" dalam nada yang bersalah..
Dan ketika itulah dia akan gelak.....MAGIC...Kenapa dia gelak, aku kan dah buat hati dia terluka...
   
      Dia mesej aku:

    ' Tak dek kredit 3 minggu? 0rang call tak angkat????' (aku rasa dia dalam boiling point)

     Aku balas :

    'Yup...rasa bersalah, tak tahu nak cakap apa' ( rasa bersalah still ada tapi dalam masa yang sama aku fikir,  
    heyyyy, i'm not your girlfriend. You don't have right to ask so)

    Dia balas :

    'Kalau tak tahu nak cakap apa, cakaplah i l0ve u ke, haha i miss u ke, i het u ke, macam-macam boleh 
     cakap' (i know that's mean, dia betul-betul okay hanya kerana aku contact dia balik)

    Tapi ketika itulah aku teringin nak cakap ' i prefer i hate u'

                                 
   



                           bUT h0WWWWwww????? and WhyYYYY???

No comments:

Post a Comment