Friday, 30 September 2011

Hidup Semula

Kepada kamooo.....

I'm sorry....
i'm so sorry....
Saya tak berniat pun nak mimpi pasal awak
Saya tak berniat jugak nak mimpi pasal awak lagi
Arghhh....
Satu hari tu saya dan kawan saya bersama dengan tunang dia
Kami mahu pulang ke kampung.
Tunang dia drive laju gilaaaaaaaaaaaaaaa.....
Kawan aku ni selamba gila jugaaaaaaaaakkk, tak seriau langsung...sama ada berlagak tenang ke atau memang dah sangat-sangat biasa dengan style tunang dia bawak kereta....tah aku tak tahu, aku tak pedulikkkkk....
Yang aku tahu, aku yang dok kat belakang tu dah rasa macam mungkin inilah malam terakhir aku kat muka bumi ini....sadis rasa....semua wajah-wajah orang tersayang dah terbayang gila-gila...nak nangis tapi air mata langsung tak boleh keluar...
dah berapa kali bagitahu, bawak sl0w slow sket, aku ni dah la pemabuk tahap gila...dan masa tu juga rasa macam nak mati, nauzubillah....
Dan setelah hampir 8 jam mengharungi malam yang penuh dengan liku-liku maut....akhirnya aku sampai di rumah dengan selamat....ALHAMDULILLAH.....
Bila sampai je rumah, macam-macam benda yang aku fikir, aku rasa nak balik ke universiti nanti aku nak balik dengan bas. INSYAALLAH....lebih selamat, TAPI memandangkan masa yang singkat untuk aku beli tiket terpaksa lah aku menempah maut sekali lagi, Balik bersama-sama dengan dorang lagikkkk...
S0, sebelum hari aku balik semula ke universiti, pada malam nya aku sempat bermimpi...
Ada sorang budak lelaki dan sorang pakcik ni, sungguh-sungguh dia cuba tenangkan aku....aku tak ingat dia cakap apa, tapi dari gaya dia bercakap dengan aku secara bersungguh-sungguh tu, dia seolah-olah cuba beritahu aku, jangan takut...InsyaAllah tak dek perkara buruk yang akan berlaku, dan InsyaAllah...ajal aku belum sampai lagi....dan budak lelaki yang duduk di sebelah aku dengan wajah yang sangat-sangat tenang dan hanya berdiam diri pula, hanya setia berada di sisi aku, seolah-olah mengiyakan apa yang pakcik tu cakap.....
Sungguh serious....mereka berdua betul-betul sedang beritahu aku supaya bertenang, dan membuatkan aku terharu...tapi aku tak kenal pakcik tu, yang aku kenal budak lelaki tu, aku kenal dia sangat-sangat....ermmmmmm...tak tak...aku tak kenal dia sangat2, tapi aku just kenal dia...dia budak laki yang aku suka...aku hanya suka dia...tak lebih...tak kurang...
ketenangan dia buat aku mahu percaya yang InsyaALLAH aku tak kan apa2...
Dan i'm sorry again...i was dreaming about you...
and again i was dreaming about him again..
i just wanna say sorry here, without he know it at all...of course he never know about it...
sorry sebab saya selalu curi-curi tengok kat awak...
sorry sebab saya mimpikan awak tanpa kebenaran (boleh ke macam ni?)
sorry sebab saya cepat-cepat pandang tempat lain bila awak mungkin rasa saya tgh stalk awak secara live (agaknyer la dia perasan, tp pernah, ya ya  pernah kat satu event kat dewan besar canselor saya stalk awak jelas-jelas, awak terperasan and tengok kat saya, tapi saya tak pandang tempat lain, saya terus tengok kat awak, and awak macam malu....wakakakkaka, tak sangka aku berani wat macam tu, tapi tu sem lepas, sem ni belom sempat lagi, tapi kita almost jadi satu group utk assingment ct, nasib baik xjadi, lau tak saya sure kelam kabut macam nak kena makan penyepak nanti)...and saya terus mimpi dan mimpi lagikkk...(aku selalu mimpi orang yang aku suka tapi tak semestinya dorang sukakan aku...kahkahkahkah...)

Maaf untuk semuanya...dan terima kasih jugak
Sebab bila saya jadi macam tu, saya baru sedar sesuatu
i.e rupa-rupanya HATI SAYA MASIH HIDUP.......;) (Tapi saya hanya suka kamu..tak lebih...dan tak kurang, tak pe kan? just let me hold this one, so that i know i still breathing....
KUMAWOMIDA

                                                                            ikhlas:
                                                                            cik nak kena makan penyepak...

No comments:

Post a Comment